eerste zwemles - Reisverslag uit Sittard, Nederland van carla en marcel mofers en snijder - WaarBenJij.nu eerste zwemles - Reisverslag uit Sittard, Nederland van carla en marcel mofers en snijder - WaarBenJij.nu

eerste zwemles

Door: marcel

Blijf op de hoogte en volg carla en marcel

02 Oktober 2015 | Nederland, Sittard

beste volgers, gisteren gestart met try-out met 3 volwassenen. Het is de bedoeling dat zij mijn werk later overnemen. Tarun en Sulvaj de oudstem 2 zal dit zeker lukken, indien zij zich niet verslapan etc. Dadelijk vertrek ik met 18 mensen waarvan 15 kinderen met riskjas naar het zwembad om de eerste echte zwemles te geven, eerst met Elma geshopt ( zwemkleding voor alle kinderen aangeschaft ).
houd jullie verder op de hoogte, mijn project is gestart.

tot morgen

• 02 Oktober 2015 - 12:06

Hanny Stassen:

Hallo Jacq.
    Met veel interesse heb ik gelezen over het GOED WERK wat jullie doen en ook nog met veel plezier. Petje af.
    Gr. Hanny

• 02 Oktober 2015 - 12:44

Karin En Ber:

Ja, ja wij blijven volgers van jullie verslagen.
    Veel succes met alles wat op je padje komt.
    En dagje maaltijd overslaan na het drinken van 1 koffie of thee voor ontbijt moet kunnen.
    Dan smaakt die ene maaltijd extra lekker.
    Groetjes,
    Karin en Bèr.

• 02 Oktober 2015 - 18:38

Marijke Keulers:

leuk om jullie belevenissen te kunnen volgen. Veel succes.

Marijke Keulers

• 02 Oktober 2015 - 19:38

Frans En Mieke:

Hallo mannen, net jullie verslagen gelezen en de foto's bekeken. Zo te lezen en te zien zijn jullie goed bezig en is de hulp ook meer dan welkom. Ga zo voort en heel veel succes. En Jacques misschien is er veel niet gestructureerd in t land maar de mensen (leerlingen) lijken zich toch zelf heel gestructureerd te gedragen en hebben er duidelijk plezier en zin i,n en daar gaat het toch om. Dan neem je een verdwenen zaag en wachturen toch voor lief. Ze zien er allemaal sympathiek en leergierig uit. Echt goed.
    Jullie investeren in iets moois.
    groetjes Frans en Mieke

• 02 Oktober 2015 - 22:58

Carel En Marlies:

Alle begin zal moeilijk zijn,maar tof dat jullie al zover gekomen zijn.
    Verder nog veel succes,wachtende op jullie volgende verslag.
    groetjes Carel en Marlies

• 03 Oktober 2015 - 00:11

Yvonne:

Hallo Jacques en Marcel,

Leuk iedere dag een kort reisverslag !
    Jullie zijn druk in de weer , misschien zaterdag of zondag een RUSTDAG !
    Dat hebben jullie zeker nodig !

Marcel, morgen gaan we wandelen, van Rita een mail gekregen.

Groetjes
    Yvonne