2 oktober - Reisverslag uit Sittard, Nederland van carla en marcel mofers en snijder - WaarBenJij.nu 2 oktober - Reisverslag uit Sittard, Nederland van carla en marcel mofers en snijder - WaarBenJij.nu

2 oktober

Door: Jacques

Blijf op de hoogte en volg carla en marcel

03 Oktober 2015 | Nederland, Sittard

Hier alles goed, we zijn wat gewend en onze projecten draaien op volle toeren.
Vandaag krijg ik mijn eerste project af.
De school is erg blij met de veranderingen. Ook heb ik gevaarlijke electricteits verbeteringen aan gebracht.
De kinderen blijven ons helpen tot de school dicht gaat.
Ik ben met mijn eerste engelse les gestart op de europese manier. Het valt op dat de meisjes zaken snel oppikken.
Door de grootte van de klas 55 leerlingen in een ruimte van 8mx6m en het vele praten, Indiërs eigen, is het moeilijk lesgeven.
Ook zijn het 3 klassen van een ander niveau.
Ik wil verder wat europese sporten introduceren.

  • 03 Oktober 2015 - 11:48

    Marleen En Henk:

    We vinden het leuk dat de plannen met veel enthousiasme onthaald worden. De foto’s geven een goed beeld van de situatie daar. Ja, en dat de meisjes het sneller oppakken vinden we niet vreemd. Nog veel succes met jullie projecten.

  • 03 Oktober 2015 - 19:53

    Yvonne:

    Hallo,

    Leuk die foto's die er soms bijgevoegd zijn.
    Zo krijg je een beter beeld met datgene waar jullie mee bezig zijn.
    Jacques, je hebt al heel wat gedaan zo te lezen !
    Nu geef je Engelse les, fijn dat de meisjes het snel oppikken.
    Zo krijg je eer van je werk !

    Vanmorgen, heerlijk gewalked met de groep.
    Heb nog aan je gedacht, de laatste keer zat je nog naast me !

    Hoe warm is het bij jullie ?

    Groetjes

    Yvonne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

carla en marcel

Actief sinds 12 Juli 2015
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 27489

Voorgaande reizen:

27 September 2015 - 08 November 2015

onze reis naar India

26 Oktober 2015 - 26 Oktober 2015

zaterdag 24 oktober

Landen bezocht: