sponsering van onze tweede reis naar Udaipur - Reisverslag uit Udaipur, India van carla en marcel mofers en snijder - WaarBenJij.nu sponsering van onze tweede reis naar Udaipur - Reisverslag uit Udaipur, India van carla en marcel mofers en snijder - WaarBenJij.nu

sponsering van onze tweede reis naar Udaipur

Door: marcel

Blijf op de hoogte en volg carla en marcel

24 Februari 2016 | India, Udaipur

hoi volgers,

de situatie voor onze vervolg uitstap naar Udaipur ziet er als volgt uit.
Wij ( Carla en Marcel zeker, Marlies en Jaq overleggen nog ) gaan begin oktober voor 3/4 weken onze werkzaamheden in Udaipur voortzetten, checken Harrie Omm en Badri school hoe het gesteld is met verbouwingen en aanpassingen. Wij gaan sportlessen/dagen, zwemlessen en schooluitstapjes organiseren, verder zijn er her en der op scholen daken lek ( eigenlijk werk voor Jaq )
Het duurt eigenlijk te lang om onze vrienden, kinderen en scholen weer te ontmoeten.
De stichting Opnuuj uit Hoensbroek gaat ons financieel ondersteunen, kijk op hun site wat deze stichting inhoud, wij zijn hun hiervoor zeer dankbaar.
Natuurlijk kunnen jullie ook een bijdrage leveren, bankrekening nummer is; nl17rabo3633389180 t.n.v. M.L.Snijder.
Net zoals bij onze eerste uitstap komt natuurlijk elke cent bij de kinderen in India terecht.
Wij houden jullie op de hoogte