1 oktober - Reisverslag uit Sittard, Nederland van carla en marcel mofers en snijder - WaarBenJij.nu 1 oktober - Reisverslag uit Sittard, Nederland van carla en marcel mofers en snijder - WaarBenJij.nu

1 oktober

Door: Jacques

Blijf op de hoogte en volg carla en marcel

01 Oktober 2015 | Nederland, Sittard

Vandaag ben ik met een taxi vol hout naar de eerste school gereden. 150 kinderen en 6 leerkrachten. bij aankomst liep de hele school uit om ons te helpen met afladen.

ik heb ze laten schuren en ze vonden het prachtig. We misten meteen een zaag en die is niet meer terug gekomen.

Ik had de algehele leiding en moest alles tig maal voordoen maar daarna ging het wel.

Soms was er stroom maar meestal niet. dus ik was blij met de deuvel van Jo, die heb ik hier geintroduceerd. ze kenden het niet. Hij is al veel gebruikt.

Morgen ga ik terug naar die school om het af te maken. Vanmiddag was ik alleen en heb ik zonder eten enz gewerkt.

Marcel had mij vanmorgen geholpen maar moest vanmiddag zijn eerste proef zemles geven. Hij had er wel zin in. Het bleek een nieuw zwembad met diverse attracties te zijn.

fijn dat deze kinderen daar ook eens mogen zwemmen. de meeste hebben nog geen zwemgoed.

  • 02 Oktober 2015 - 00:57

    Yvonne:

    Hallo Marcel en Jacques,

    Ja, dat kan gebeuren een zaag weg !
    Hoe warm is het bij jullie ?
    Jacques, je moet wel eten en veel drinken gedurende de dag, anders kun je het vele werk niet aan !
    Hier zonnig weer geweest, was een dagje weg naar Den Haag.

    Ria heeft het goed gehad in China.
    Heel veel gezien en ondernomen, een vol programma hadden ze !
    Die zal heel wat te vertellen hebben als ze weer thuis is
    Zaterdag vliegt ze weer terug naar Nederland en zondagmorgen tegen 10.00 uur komen ze aan op Schiphol.

    Groetjes
    Yvonne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

carla en marcel

Actief sinds 12 Juli 2015
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 27566

Voorgaande reizen:

27 September 2015 - 08 November 2015

onze reis naar India

26 Oktober 2015 - 26 Oktober 2015

zaterdag 24 oktober

Landen bezocht: