Einndelijk de fames en wim zikn veilig in udaipur - Reisverslag uit Udaipur, India van carla en marcel mofers en snijder - WaarBenJij.nu Einndelijk de fames en wim zikn veilig in udaipur - Reisverslag uit Udaipur, India van carla en marcel mofers en snijder - WaarBenJij.nu

Einndelijk de fames en wim zikn veilig in udaipur

Door: Jacq

Blijf op de hoogte en volg carla en marcel

20 Oktober 2015 | India, Udaipur

Gistermorgen zijn Marlies, Wim en Carla veilig geland op het vliegveld van Udaipu,. Zij brachten 90 kg bagage mee die wij hard nodig hadden om ons werk te doen.
We hebben hen vol trots onze afgeronde en vergevorderde projecten laten zien..Ze waren onder de indruk en zagen hoe de kinderen genoten van de veranderingen.
Gistera ond is de verjaardag van Elma gevierd een super feest met veel genodigden.
De dames gingen laat naar bed en vanorgen 7.30 ontbijt, 8.30 naar Harri Om school. 9.00 u begeleiden ze het 1e schoolreisje van deze 55 kinderen. Alle problemen moeten ze maar zien op te lossen. Er gaan nog twee begeleiders mee. Na de scoolreis gaat het werk gewoon door. De winkels zijn tot 9.00 u open. Carla gaat meteen zwemles geven. Marlies gaat mij ondersteunen.
Marel en ik hebben het te druk om voor dit soort zaken omdat wij sommige projecten willen afronden of in de eindfase willen krijgen. Het liefst zouden we onze vacantie uitstellen maar er zullen steeds meer projecten komen er zal nooit een einde zijn.
Met de hulp van onze dames komen we weer een heelstuk verder.

• 20 Oktober 2015 - 15:42

Jos En Els:

Hallo India
    Fijn dat de dames en Wim veilig zijn aangekomen in Verwegistan! Ze hebben niet eens tijd om een cultuurschok te krijgen! Ze worden gewoon meteen aan het werk gezet, maar dat is ook goed want dan is er geen tijd om te schrikken van de omgeving en de cultuur. Jullie hebben toch zeker Carla's verjaardag ook nog een beetje gevierd? Heeft ze geen mooie Tica gekregen? (Wij dachten dat dat krasloten waren! maar het is de stip op het voorhoofd van de vrouwen). Niks vakantie uitstellen er is ook een tijd van genieten nodig, niet alleen werken, want het werk is daar nooit af. Maakt niet uit hoe lang je blijft!
    Probeer ook samen te genieten van de mensen en het land, want er is ook zoveel moois te zien en te beleven. Maak mooie herinneringen voor later!
    Veel liefs uit Sittard!

• 20 Oktober 2015 - 18:51

Anita, Eric En Dees:

Hallo allemaal,

Om te beginnen feliciteren wij natuurlijk de beide jarige jobinnetjes. Fijn dat jullie nu weer herenigd zijn.
    Het valt echter wel op dat Jacques helemaal van de kaart is nu zijn Marlies weer bij hem is. Is maar goed dat je geen Nederlandse les hoeft te geven, want dan zouden ze allemaal zakken. Geniet maar lekker van elkaar en van de grootse dingen die jullie nog gaan klaarspelen. Maar Els en Jos hebben gelijk. Ook al doet het pijn in jullie hart om dadelijk iedereen weer achter te laten, bedenk dan wat jullie wel al allemaal gedaan hebben en dat er weinig mensen zijn die in jullie voetsporen zullen volgen. Jullie zijn kanjers en wie zegt dat dit jullie laatste keer zal zijn. De toekomst zal dat leren.

Veel succes met jullie verdere projecten en we volgen jullie allemaal op de voet.
    Knuffel, Anita, Dees en Eric.

• 20 Oktober 2015 - 20:09

Elsegreet En Huub:

Wij sluiten ons bij de vorige schrijvers aan. Geniet. Kom met veel indrukken en verhalen terug.
    Hoe was de olifanten tocht?

• 20 Oktober 2015 - 21:35

Yvonne:

Hallo iedereen,

Hoera, de dames zijn gearriveerd !!
    Verjaardag gevierd tot in de late uurtjes en dag erna er weer tegenaan.
    Carla en Marlies eventjes wennen, voor ieder probleem is een oplossing moet je maar denken.
    Een mens is best vindingrijk !

Groetjes

Yvonne