bedankje - Reisverslag uit Sittard, Nederland van carla en marcel mofers en snijder - WaarBenJij.nu bedankje - Reisverslag uit Sittard, Nederland van carla en marcel mofers en snijder - WaarBenJij.nu

bedankje

Door: Marlies

Blijf op de hoogte en volg carla en marcel

07 Oktober 2015 | Nederland, Sittard

Marcel en Jacques hebben me gevraagd om iets voor de volgers op te schrijven; ik heb hun mailtje hieronder "geplakt". Volgens mij zegt dit alles, Marlies


Marcel en ik willen onze lezers/volgers graag bedanken voor hun steun en belangstelling maar vooral ook voor jullie hartverwarmende reacties. Het doet ons goed te lezen hoe jullie meeleven. Marcel en ik putten hier veel steun uit en dat geeft ons de kracht om hier werkdagen te maken van 12.00 u en meer 7 op 7 ( zoals veel indiers ). Marcel en ik hebben tot nutoe alleen 's avonds de tijd om Udaipur te verkennen maar het heeft op dit moment ook onze belangstelling niet.
Groetjes van uit India.
Marcel en Jacq

  • 07 Oktober 2015 - 13:31

    Inie:

    Hallo Elma, Jacques en Marcel

    Het is tegelijkertijd mooi en droevig jullie verhalen te lezen en de foto's te zien.
    Het moet niet iedere dag even gemakkelijk zijn om eraan te beginnen maar als je die ogen van die kinderen ziet ben je "verkocht" denk ik. Ik wens jullie veel sterkte en ik neem mijn petje af!!

    Groetjes

    Inie

  • 07 Oktober 2015 - 14:05

    Yvonne:

    Hallo Marcel en Jacques,

    Jullie verzetten iedere dag heel wat werk zo te lezen.
    Maar denk ook aan jullie zelf, wat afleiding af en toe heb je ook nodig op z'n tijd.
    Anders houden jullie het niet lang vol.
    Dat zou jammer zijn !


    Groetjes
    Yvonne





  • 07 Oktober 2015 - 17:53

    Anita, Eric En Dees:

    Hallo Jacques, Marcel en Elma,

    Wij sluiten ons aan bij de reactie van Inie. We zijn blij om van jullie avonturen te lezen en ja, soms met een lach en soms met een traan. Wat jullie daar meemaken is, denk ik, met geen pen te beschrijven. Het laat ons voelen hoe gehecht wij zijn aan de luxe die wij de normaalste zaak van de wereld vinden. Zaken die in Nederland al lang zijn afgeschaft, zoals lijfstraffen, kom je daar nog steeds tegen. Daar sta je helemaal niet meer bij stil, totdat je ermee geconfronteerd wordt. Wij wensen jullie heel veel sterkte en we zijn trots op jullie.

    Knuffels, Anita, Eric en Dees.

  • 07 Oktober 2015 - 18:08

    D, S, M En L:

    Wat een ongelofelijke verhalen! Je wilt alle kinderen het beste gunnen en dit is een klein lichtpuntje voor hun. Mooi werk doen jullie!
    We lezen vol belangstelling alle verhalen en zijn erg benieuw naar de foto's.
    Hopelijk kunnen jullie alle indrukken een plaatsje geven, maar geniet ook van het land, cultuur en alles erom heen. Jullie zullen moe zijn van die lange dagen. NOg even en jullie krijgen versterking!

    Dikke kus van ons allemaal.
    M heeft een cadeautje gemaakt ;)


  • 07 Oktober 2015 - 21:13

    Rachella:

    Dat berichtje zegt inderdaad al genoeg! Het is niet alleen 12 uur werken op een dag, maar die indrukken wat jullie opdoen daar dat zal pas impact hebben!
    Dan pas besef je volgens mij echt hoe goed wij het hier in Nederland hebben.
    Het liefst zou je iedereen willen helpen, maar dat is gewoon onmogelijk!

    Ik vind het ontzettend bijzonder wat jullie doen. Het lijkt me zo moeilijk om dat leed wat je daar allemaal ziet, los te laten.

    Kanjers zijn jullie! We zijn hard aan het sparen voor zwemkleding op het bad!


  • 08 Oktober 2015 - 00:48

    Gerben:

    Hallo mannen,

    Ik dacht dat het op de PDS soms niet gemakkelijk was, maar als ik jullie verslagen zo lees is dat helemaal niks vergeleken met India. Respect voor jullie inzet.
    Keep up the good work!

    groet, Gerben

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

carla en marcel

Actief sinds 12 Juli 2015
Verslag gelezen: 498
Totaal aantal bezoekers 27407

Voorgaande reizen:

27 September 2015 - 08 November 2015

onze reis naar India

26 Oktober 2015 - 26 Oktober 2015

zaterdag 24 oktober

Landen bezocht: