stromend water - Reisverslag uit Udaipur, India van carla en marcel mofers en snijder - WaarBenJij.nu stromend water - Reisverslag uit Udaipur, India van carla en marcel mofers en snijder - WaarBenJij.nu

stromend water

Door: jacques

Blijf op de hoogte en volg carla en marcel

18 Oktober 2015 | India, Udaipur

Hoi hoi
eindelijk stromend water.
Gisteravond hebben we de laatste hand gelegd aan ons project. we moesten de pomp, kranen en douches uit proberen. alle andere voorzieningen waren nog niet helemaal af en cement nog niet droog. met veel pijn en moeite hebben we de kinderen uit de vernieuwde badkamer kunnen houden.
Toen ik vanmorgen aan kwam om verder te werken bleken de kinderen opvallend schoon en netjes. Ieder kind kwam mij vertellen dat ze voor het eerst onder een douche hadden gestaan. Helaas kon Marcel niet bij deze vreugdevolle gebeurtenis aanwezich zijn. Hij moest in alle vroegte al weer naar een ander project wat hij nog wil afkrijgen. Het is een echte doordouwer. Twee locals stucadoor met vrouw hebben de schade hersteld, ca 3 euro Marcel is mij, na allerlei andere klussen, komen helpen. we hebben daar een uur lang rotzooi naar buiten gesleept. Een grote rat vloog langs ons door. morgen beginnen de schilders want we willen het tiptop afleveren.
Morgen komen de meiden, heerlijk. Er ligt veel werk op hun te wachten wat ze waarschijnlijk niet verwacht hadden, Hele lijsten liggen klaar maar ook nog ander werk. Dinsdag draaien jullie al volop mee.

• 18 Oktober 2015 - 16:32

Marijke Keulers:

Wat moet dat een voldoening hebben gegeven. Chapeau.

• 19 Oktober 2015 - 20:28

Inie:

Hallo Jacques, Marcel

Bravo Jacques, Bravo Marcel jullie werken allebei met het element "water" en jullie hebben in ieder gebied mijlengrote stappen gezet !!
    Die sterretjes in de ogen van de kinderen zijn goud waard !!

Ik hoop dat de dames ondertussen goed aangekomen zijn. Dat zal jullie allemaal veel goed doen de indrukken samen te kunnen delen en te beleven.
    Proficiat aan de jarigen !! En tot jullie volgende nieuwtjes .

Marlies en Carla "bienvenue",

Groetjes en een dikke kus

Inie