Vrijdag - Reisverslag uit Udaipur, India van carla en marcel mofers en snijder - WaarBenJij.nu Vrijdag - Reisverslag uit Udaipur, India van carla en marcel mofers en snijder - WaarBenJij.nu

Vrijdag

Door: Jacq

Blijf op de hoogte en volg carla en marcel

23 Oktober 2015 | India, Udaipur

Vandaag moet er nog een heleboel gebeuren op Harrie Om. Tegels plaatsen, schilderen, muurtje metselen , rotzooi weggooien, waterkraan druppelt nog, gaas in de ramen vervangen, ratten gaten dichten, lege gasflessen uit de keuken, krukjes voor de keuken bestellen gesprekken met de directie voeren aandacht geven aan de kinderen alle kinderen krijgen vandaag een warme winterpullover, slippers, vrijetijdskleding en t shirt met eigen applicatie , Baddi schhool afwerken,, muurtje afmaken, zwemles geven, lange tuk tuk reizen, engels boek afdrukken en celen, inkopen voor de volgende dagen doen kortom een normale werkdag. Dit kan alleen als ons hele team optimaal werkt. Er gaat altijd wel iets mis en er is altijd iemand van ons die het oplost. We zijn nu goed op elkaar ingespeeld en het loopt als een trein.

• 24 Oktober 2015 - 00:37

Yvonne:

Hallo Jacques,

Nog eventjes volhouden en jullie doel is bereikt.
    In een maand tijd hebben jullie heel wat werk verricht en veel kinderen blij gemaakt.
    Waterleidingen aangelegd, douches en wasbakken geplaatst en de keuken aangepast.
    Iedereen zal er superblij mee zijn.

De kinderen zullen in hun nopjes zijn met hun nieuwe winterpullovers, slippers, vrijetijdskleding en t-shirts.
    Heel benieuwd hoe ze jullie gaan bedanken, misschien met een lied !!

Groetjes

Yvonne

• 24 Oktober 2015 - 20:56

Ria:

Hallo kwartet India!!

Jullie hebben daar veel renovatiewerk verricht! De directie en de kinderen zullen er wel heel blij mee zijn. Het is de hygiëne ter plekke erg ten goede gekomen! Jullie kunnen op tastbare resultaten terugzien.

(Vandaag heb ik voor het eerste weer met de Walkinggroep kunnen meelopen sinds precies een half jaar geleden. Een klein beetje afzien was het wel voor me, maar dat maakt niet uit. Was een test voor me).

Groetjes aan ieder,

Ria