laatste loodjes - Reisverslag uit Sittard, Nederland van carla en marcel mofers en snijder - WaarBenJij.nu laatste loodjes - Reisverslag uit Sittard, Nederland van carla en marcel mofers en snijder - WaarBenJij.nu

laatste loodjes

Door: marcel

Blijf op de hoogte en volg carla en marcel

19 September 2015 | Nederland, Sittard

hoi volgers,

Jac en ik beginnen aan onze laatste week voor de start naar India. Op het laatste moment zijn er toch nog allerlei kleine dingen die geregeld moeten worden en/of aangeschaft. De koffers waren gepakt, maar natuurlijk te zwaar dus ruilen met spullen en herinrichten. Vanaf nu is het aftellen geblazen. Hopelijk heeft iedereen ons weblog, zo niet
vertel het door. De dames hebben nog enkele weken tijd en wachten onze berichtgeving af met betrekking tot hun werkzaamheden. Spannend, wat staat ons te wachten, natuurlijk een cultuur shock, uitkijken met voedsel en drank, het is er momenteel 35 graden met een hoge vochtigheid. Dus wij maken onze borst maar nat ( gebeurd waarschijnlijk vanzelf ) Wat nemen wij mee, zo goed als geen kleding, veel gereedschap, zwembandjes, truien en sjaals voor kinderen.
tot in India.

• 19 September 2015 - 22:43

Roel Verstaen:

Sjaak en Marlies en medereizigers,
    Een goede reis en veel succes.
    Roel

• 20 September 2015 - 08:21

Marion En Mart:

Hoi Jacques en Marlies,

Spannend. Nu komt het echt heel dichtbij.
    Wij wensen jullie en jullie medereizigers een hele mooie, waardevolle reis.
    Ik ben heel benieuwd hoe jullie reis gaat verlopen en ga jullie dan ook volgen.
    Groet, Marion en Mart

• 20 September 2015 - 14:43

Tilly Poelma:

Hoi Jacques Marlies en vrienden, Ik wist niet wat ik las. Wist helemaal nergens van. Jammer.
    Heel veel succes gewenst en een goede reis. Tilly.

• 20 September 2015 - 20:04

Charlotte Janssen:

Hallo Marcel,

Een goede reis voor jullie en veel succes bij het steunen van al die mooie projecten! Lieve groeten van Charlotte

• 21 September 2015 - 17:06

Theo Bartels:

Dag Jacques,
    Een geweldig initiatief waar je geen spijt van gaat krijgen. Ik weet zeker dat je een geweldige tijd gaat beleven. Veel succes en blijf kalm.
    Theo.

• 21 September 2015 - 20:03

Pierre:

Hoi Marlies en Jac, een goede reis en heel veel succes met jullie actie.
    Groetjes Francis en Pierre.

• 21 September 2015 - 20:08

Carla En Marcel Mofers En Snijder:

Carla en Marcel,

Ik wens jullie een heel goede reis, wat jullie voor die kinderen gaan doen, dat is voor mijn gevoel het mooiste geschenk , iets te betekenen voor iemand anders.
    Ik heb daar een goed gevoel bij en dat draag ik op jullie over, Ik tante Mia reis met jullie mee, voor alle medereizigers/vrienden. een goede reis en behouden thuiskomst.

schoonmam Mia

• 22 September 2015 - 08:45

R.Hannen:

Hoi.....

Veel plezier.....en goede reis.

Gr. Rob

• 22 September 2015 - 20:17

Gerben :

Hallo Jacques,

Wat mooi dat jullie deze trip gaan maken.
    Ik wens jullie een goede reis en heel veel succes daar!
    Ik ga jullie verrichtingen volgen via dit blog.

groet, Gerben

• 22 September 2015 - 23:04

Lea En John Vrancken:

Wij wensen jullie een heel voorspoedige reis toe. Een geweldige onderneming! Wij zullen jullie "op de voet" volgen. Heel veel succes en een veilige en gezonde terugreis. Wat zullen jullie veel te vertellen hebben. Wij zien er nu al naar uit.

• 23 September 2015 - 07:41

Milou:

Ha Jacques,

Eindelijk is het zover!! Echt heel stoer dat je dit gaat doen. Ik wens je een hele fijne en veilige reis en natuurlijk heel veel succes op het poepveld!!
    Geniet je te pletter!

Groetjes Milou

• 24 September 2015 - 23:35

Anneke En Michel Armengaud:

Hi Jacques.
    we wish you a good flight and stay in India. We hope that your English is sufficient to get everything you need...We will follow you on your blog.
    Greetings from Anneke and Michel

• 26 September 2015 - 12:18

Elma:

Hallo Jacques en Marcel, zie jullie morgenvroeg bij de incheckbalie! Paspoort is het belangrijkste dus dit niet vergeten, de rest komt vanzelf goed. Heb je teveel bagage dan nemen de dames het mee terug. Fijne dag nog en tot morgen, liefs elma

• 26 September 2015 - 13:31

Els Koonen:

Ja hoor: het gaat gebeuren! Morgen gaan ze vertrekken naar India! Vanmorgen hebben we genoten van heerlijke koffie met heerlijke snekken! We gaan jullie missen! en we gaan veel aan jullie denken!
    Goede reis meester Jacques en meester Marcel!. Veel liefs van Els

• 26 September 2015 - 14:47

Maria Salden:

Met veel respect wens ik jullie een hele goede reis en vooral ook weer een goede thuiskomst.
    Het was vanmorgen een heel fijn samenzijn .Het gaat jullie goed.

• 26 September 2015 - 17:00

Marjo En Ger:

Hallo Marcel en Jacques,
    Vanuit een zonnig Duitsland wensen wij jullie een goede reis en een schat aan ervaringen toe.
    Wij blijven jullie volgen.
    Heel veel groetjes en een vette knuffel

• 26 September 2015 - 19:20

Ruth:

Hallo Marcel

veel plezier en goede reis ok voor die andere liefs Ruth

• 26 September 2015 - 23:52

Y. Frencken:

Hallo Marcel en Jacques,

Als jullie mijn berichtje lezen, zullen jullie al in India zijn.
    Het was vandaag een gezellig samen zijn na onze wandeling.
    Marcel, nog bedankt voor de traktatie en het lekkers !
    Ik kijk uit naar jullie eerste verslag !
    Groetjes
    Yvonne