hoe komen wij in India terecht - Reisverslag uit Udaipur, India van carla en marcel mofers en snijder - WaarBenJij.nu hoe komen wij in India terecht - Reisverslag uit Udaipur, India van carla en marcel mofers en snijder - WaarBenJij.nu

hoe komen wij in India terecht

Blijf op de hoogte en volg carla en marcel

09 September 2015 | India, Udaipur

Mijn zus Elma, heeft al 15 jaar in India in en om de stad Udaipur een project op basisscholen. Wat begon met 1 school is uitgegroeid tot een dozijn scholen. De streek om Udaipur is zeer waterrijk, wat als consequentie heeft dat er bijna wekelijks een kind verdrinkt. Elma vraagt mij al jaren om hieraan iets te doen, uiteindelijk ben ik overstag gegaan ( zie erg op tegen de lange vliegreis ). Na dit met een groep naasten besproken te hebben, kwam de vraag van Jacques dat hij graag mee zou gaan.( zijn verhaal zet hij een dezer dagen zelf op ons blog ) De kogel is door de kerk. De heren gaan 6 weken naar India, onze dames volgen de laatste 3 weken ( verschil moet er zijn ). Ja hoe, wat etc. gaan wij nu doen. Jacques gaat op scholen met hout aan de slag, ik duik het water in.
Onze reizen, verblijf en eten ed. betalen wij natuurlijk zelf. Wel hadden wij geld nodig om de noodzakelijke spullen ( materialen voor Jac, zwembad huren Marcel etc. ) in India te kopen. Wij zijn een actie gestart om geld te in te zamelen, waarbij wij van velen steun en geld ontvangen hebben, volgende week zet ik al onze sponsors op ons bloc.
Er moesten meerdere zaken geregeld worden; paspoort, inentingen, visum, planning. Wij zijn hier ruim een jaar mee bezig geweest. Alles is nu rond, wij kunnen vertrekken ( heren 27-9 ) de dames ( 18-10 .
gezamenlijk komen wij 8-11 terug.
Op deze site/bloc houden wij precies bij wat wij doen, onze vorderingen en belevenissen, maar ook onze uitgaven, zodat jullie exact kunnen volgen wat er met ons en jullie geld gebeurd.
foto's, spannende verhalen en verslagen volgen
Marcel

• 09 September 2015 - 20:41

Elma:

Broer Marcel, je zus is verschrikkelijk trots op je en zo zou onze moeder ook zijn. Jacques, ik ben blij je kennen geleerd te hebben en zie onze reis met veel vertrouwen tegemoet. Jazeker zullen er spannende verhalen volgen...............Heren, Dames, we gaan ervoor! liefs van elma