de laatste dag - Reisverslag uit Udaipur, India van carla en marcel mofers en snijder - WaarBenJij.nu de laatste dag - Reisverslag uit Udaipur, India van carla en marcel mofers en snijder - WaarBenJij.nu

de laatste dag

Blijf op de hoogte en volg carla en marcel

26 Oktober 2015 | India, Udaipur

Een hol en ren dag, van Badi school naar zwembad en weer terug ( enkele reis 15 km) Maar het resultaat mag er zijn.
Op Badi testen wij om 8.00 uur de druk op het watervat, geen water is vandaag afgesloten, dus met emmers het vat een beetje gevuld, de druk is goed, wow iedereen blij, de mensen van de waterleiding hadden nog 5 meter leiding over en hebben buiten tegen de keuken nog een extra aansluiting gemaakt, hier kunnen de dorpsbewoners en mensen die leven in de struiken gebruik van maken. Was een verrassing.
Terug naar zwembad, hier iedereen de test laten doen die Rachella voor ons heeft gemaakt( zie later foto's ) Allemaal met horten of stoten de test gehaald was een happening. Van zwembad naar park hier uitreiking certificat en aansluitend een kleine party. Was top de eerste stappen zijn gezet, mede met dank aan Carla en Suray. Terug naar Badi. de afrastering is gemetseld en helemaal gestucadoord, wat een vakmensen. Maandag wordt hij geverft en worden alle kleine gaten op het terras gevuld.
Jammer ik maak het eindresultaat niet meer mee en zeker de gezichten van kinderen en juffen als zij de aanpassingen zien, ik kan mij hier wel een beeld van voorstellen, Elma is vandaag om 8.00 uur op school om alles officieel te overhandigen.
zijn er nog zaken w.b. onze acties en projecten melden wij ons.
Nu vakantie tot hoor en ziens. Allemaal hartstikke bedankt

Jamase

• 26 Oktober 2015 - 16:41

Marleen En Henk:

Jullie hebben prima zinvol werk geleverd en zoiets is nooit af. Je wil er steeds nog 1 dag aan toevoegen want dan kun je nog even dit of dat doen. Begin aan de verdiende vakantie en kom goed thuis.

• 26 Oktober 2015 - 17:33

D S M L:

Nog even dit nog even dat. Jullie gaan maar Door! Een echte afsluiting met een feestje en prachtige weken waar jullie veel goeds hebben gedaan. Een resultaat om trots op te zijn. Staat de volgende reis al gepland? Want er zullen ongetwijfeld klusjes zijn die ook nog 'even' moesten gebeuren.
    Hele fijne welverdiende vakantie en tot snel met alle verhalen en foto's live.

• 26 Oktober 2015 - 19:08

Jos En Els:

Hallo Verwegistan
    Wat zijn jullie ongelofelijk druk daar! En nu vakantie! wat zal dat vreemd zijn, want overal zijn er kinderen die hulp nodig hebben! Probeer om zelf ook te genieten van het prachtige land en de vriendelijke mensen!
    Hier is het oktoberfeest in volle gang
    Namasté

• 26 Oktober 2015 - 20:26

Rachella:

Wat een leuk verslag! Trots en blij dat ik toch ook een hele kleine bijdrage heb gedaan hihi.
    Wat lijkt me dat moeilijk om na deze weken alles los te laten.

Jullie hebben het heel goed gedaan. Wat zullen ze allemaal blij zijn. En alles dankzij jullie.

Nu lekker gaan genieten van de vakantie!

Trots op jullie!

Tot gauw

• 27 Oktober 2015 - 21:40

Bert:

goed werk gedaan en nu een fijne vakantie

• 03 November 2015 - 00:25

Yvonne:

Hallo

Ik lees jullie verslag eerst vandaag.
    Heel wat werk verricht de laatste dagen.
    Nog eventjes en jullie kunnen gaan genieten en beginnen van een verdiende vakantie.

Groetjes

Yvonne