vrijdag school Badi - Reisverslag uit Udaipur, India van carla en marcel mofers en snijder - WaarBenJij.nu vrijdag school Badi - Reisverslag uit Udaipur, India van carla en marcel mofers en snijder - WaarBenJij.nu

vrijdag school Badi

Blijf op de hoogte en volg carla en marcel

23 Oktober 2015 | India, Udaipur

net als Jac begint het hard te dringen. De waterleiding zoals eerder beschreven wordt morgenvroeg om 8.00 uur in werking gesteld ( de scholen hebben maar 3 uur water per dag). Alles is gelopen als gepland, De afrastering staat in de steiger, wordt morgen gepleistert en in het weekend geschiderd, jammer dit maken wij niet meer mee. Er dient wel nog een truck grond over de leiding gegooid te worden, anders wordt hij gestolen. In de namiddag gezwommen, de puntjes op de I gezet, morgenvroeg volgt er een test en aansluitend uitreiking certificaat met een kleine party, de kinderen verheugen zich hier het meest op, mijn hulp Suray tevens mijn moterchauffeur kreeg een leke band dus alles lopen, wegen waren trouwens afgezet i.v.m. Moslim feest. 19.00 uur op kamer waar de rest van het team uitgetelt onder de douche stond.Hapje bij een van onze Indische familie leden en plat, morgen is het prime-time
Jamaste

• 24 Oktober 2015 - 00:42

Yvonne:

Hallo iedereen,

Ik zie dat het al laat is !
    Morgen wandelen in Susteren.

Bijna klaar hé
    Nog een dag en dan gaan jullie het rustig aandoen.
    Hoe reizen jullie verder met een bus ?

Groetjes

Yvonne

• 24 Oktober 2015 - 21:11

Ria:

Hallo Marcel,
    De laatste loodjes in jullie ontwikkelingswerk zijn bijna geteld en jullie mogen zeer zeker met een tevreden blik terugkijken. Hoewel........ jullie zouden ook nog wel altijd nog meer voor de kinderen willen betekenen, kan ik me zo voorstellen!! Maar belangrijke levensbehoeften zijn verbeterd als ik me dat zo bedenk en ook de dikke truien en de andere geschenken zullen erg welkom geweest zijn!
    En dan het zwemmen wat geleerd is.........!
    Al met al: "Well done!'"
    Nu gaan genieten van het rondtoeren in India!
    Laat voorzichtig rijden!!

(Zoals geschreven in/bij reactie op Jacques schrijven: vandaag voor het eerst weer mee 'gewalked").
    Groetjes,
    Ria

• 24 Oktober 2015 - 22:09

Els Caris:

Hallo allemaal.
    Diep respect voor alles wat jullie de afgelopen weken op touw hebben gezet en bereikt hebben!
    De stralende ogen van de kinderen zeggen genoeg!
    Geniet verder van jullie reis!
    Groetjes, ook van Jean.
    Els