zondag 11 oktober - Reisverslag uit Bocholt, Duitsland van carla en marcel mofers en snijder - WaarBenJij.nu zondag 11 oktober - Reisverslag uit Bocholt, Duitsland van carla en marcel mofers en snijder - WaarBenJij.nu

zondag 11 oktober

Door: marcel/jac

Blijf op de hoogte en volg carla en marcel

11 Oktober 2015 | Duitsland, Bocholt

vandaag een rustige dag ,dachten wij. Ik heb vanmorgen 10 kinderen examen afgenomen in het zwembad, zij zijn allemaal geslaagd, zie foto's. Aansluitend zijn Jac en ik en enkele experts naar school Badi gegaan om daar de waterleiding naar keuken? en toiletten te regelen, krijgen morgen offerte.
Aansluitend naar meisjes hostal, beproken wat wij daar kunnen doen, op woensdag start een groep meisjes met zwemles en wij gaan iedere ochtend van 7.00 tot 9.30 uur sportlessen geven Dus vroeg op.
Jac heeft vanmorgen de dag van zjin leven gehad, fietsen om de omgeving eens te zien maar dat wel op een kinderfietsje, hij was bijna kreupel bij thuiskomst.
Al met al een volle werkdag, Incredible India.
Nu weet ik pas echt wat mijn zusje Elma hier doet en wat voor bijna onmogelijke taken zij staat. Alle credits naar haar, te gek.
tot morgen

• 11 Oktober 2015 - 21:22

Jos En Els:

Hallo Elma , Marcel en Jacques
    Jullie zijn goed bezig daar in het verre India Wat zullen ze blij zijn met een zwemdiploma! Jammer dat we Jacques niet kunnen zien fietsen op een kinderfiets! En dat in India! Is er geen druk verkeer daar? regels hebben ze daar niet veel. De brutalen en de dieren hebben altijd voorrang!
    Dank jullie wel voor jullie verhalen, zo kunnen we mooi met jullie meereizen!
    Blijf gezond! Veel liefs uit Sittard!

• 11 Oktober 2015 - 23:15

Karin&Bèr:

Wat een belevenissen. Wij bewonderen jullie inzet.
    Groetjes,

• 12 Oktober 2015 - 00:25

Yvonne:

Hallo,

De kinderen zien erg gelukkig uit met het behalen van hun zwemdiploma.
    Na hoeveel lessen - examen gedaan ?
    Ja, Jacques die zou ik ook graag gezien hebben op het kinderfietsje.
    Niet vastgelegd op een foto ?

Groetjes

Yvonne

• 12 Oktober 2015 - 14:39

Jo:

hallo mannen jullie zijn geweldig bezig. Ik volg jullie vol bewondering. En Marcel wat zie je er trots uit bij de zwem geslaagden. Veel succes met jullie volgende projecten.

groetjes Jo Marian.

• 13 Oktober 2015 - 17:35

Ria:

Hallo heren en niet te vergeten: Elma!!,
    Ik lees met veel interesse jullie verslagen! Elma is natuurlijk heel veel gewend van wat jullie tegenkomen, maar je zult je misschien toch af en toe nog verbazen, maar Marcel en Jacques, jullie zullen af en toe toch echt met de ogen en oren knipperen! Hoewel het bij jullie daar niet bij blijft en al veel actie hebben ondernomen! Hoe is het met de overheid? Wordt in gebieden ook bijgedragen aan ontwikkelingen? Het verschil tussen arm en rijk is groot. Ik weet dat het kaste-systeem ook een rem vormt op ontwikkelingen. Merken jullie daar iets van? Al met al is het een hele ervaring zoals jullie het daar van nabij meemaken! Veel sterkte voor de volgende tijd!
    Veel groeten,
    Ria