nieuw project - Reisverslag uit Sittard, Nederland van carla en marcel mofers en snijder - WaarBenJij.nu nieuw project - Reisverslag uit Sittard, Nederland van carla en marcel mofers en snijder - WaarBenJij.nu

nieuw project

Door: marcel

Blijf op de hoogte en volg carla en marcel

08 Oktober 2015 | Nederland, Sittard

beste volgers buiten zwem en sportlessen, start ik vandaag een nieuw project. Wij gaan op de Badi school zorgen voor water in de school en toiletten. Zoveel mogelijk schakelen wij de plaatselijke bevolking in om dit project te verwezenlijken. De materialen zoals leidingen, watervat en doorvoerslangen kopen wij / jullie. De locals hebben werk, 100 meter leiding in de grond, vat plaatsen etc.
wij laten jullie weten hoe het verloop is, de school ligt in de heuvels ver van alles weg, vlak naast een dierenopvangtehuis, het personeel daar doet fantastsch werk.
tot de volgende keer, Jac en ik leven er toch wel naar dat onze ladies binnenkort komen
Achha Din

• 08 Oktober 2015 - 10:31

Lenie:

Ik ben onder de indruk van wat jullie allemaal doen en al gedaan hebben.
    Geweldig!!

Succes verder!

• 08 Oktober 2015 - 11:15

Marjo Mostert:

Hallo jullie beiden,
    Onze reactie is wel wat laat maar Marcel zoals je weet zijn wij in Duitsland geweest bij onze zwager.
    Het verblijf heeft langer geduurd dan gepland in verband met zijn overlijden op 30 september.
    Wij waren pas op 6 oktober weer thuis.
    Ook in Duitsland hebben we jullie gevolgd en vol bewondering gelezen waar jullie allemaal mee bezig zijn.
    Het is geweldig wat jullie doen en wij denken dat het ook voldoening geeft als je die blije gezichten ziet. Ondanks hun armoede zijn het toch tevreden mensen.
    Wij blijven jullie volgen.

Liefs en dikke knuffel
    Marjo en Ger Mostert