3 oktober - Reisverslag uit Sittard, Nederland van carla en marcel mofers en snijder - WaarBenJij.nu 3 oktober - Reisverslag uit Sittard, Nederland van carla en marcel mofers en snijder - WaarBenJij.nu

3 oktober

Door: Jacques

Blijf op de hoogte en volg carla en marcel

03 Oktober 2015 | Nederland, Sittard

It doet het weer even. Ben net terug van mijn school. Op zaterdag is hier gewoon les tot 15.45 u. De kinderen laten mij niet meer los en willen mij wel 10 keer een handje geven.
Vandaag was ik bij de boven meesteres. Kinderen van 5 en 6 jaar stonden geduldig te wachten todat ze hun straf kregen dit bestond uit slagen met de hand of lat, op de vingers of in het gezicht (niet erg hard maar toch) het oplezen van een tekst, een scheldkannonade van de meester en dan liepen ze bibberend weg. Dit gebeurde in een lokaal waar andere kinderen in en uit liepen, leraren door elkaar aan het praten waren en wij met een drilboor in de muur aan het boren waren. Niet te geloven! Wat is er in Europa toch een rust op school.
Vandaag zaten de kinderen weer meestal alleen in de klas.
Mijn 2e project rond ik woensdag af en begin donderdag met praktijklessen van mijn 3e project.

  • 03 Oktober 2015 - 20:19

    Yvonne:

    Hallo Jacques,

    Zondag hebben de kinderen een vrije dag nietwaar ?
    Morgen, kunnen jullie bijkomen van een eerste week hard werken.

    Jullie onderkomen - een hotel ligt dat in een stad met veel verkeer ?
    In het begin zal het best wel wennen zijn geweest qua omgeving, de warmte, het verkeer en de hygiëne.
    Maar na twee weken vinden jullie het heel gewoon.

    Ria zit nu nog in China, vanavond vliegt ze terug naar Nederland.
    Morgenmiddag ga ik hun ophalen station Sittard.
    Ze heel wat gezien en nieuwsgierig naar haar verhaal.

    Groetjes aan Marcel en Elma !

    YVONNE

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

carla en marcel

Actief sinds 12 Juli 2015
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 27389

Voorgaande reizen:

27 September 2015 - 08 November 2015

onze reis naar India

26 Oktober 2015 - 26 Oktober 2015

zaterdag 24 oktober

Landen bezocht: