eerste dagen in udaipur - Reisverslag uit Sittard, Nederland van carla en marcel mofers en snijder - WaarBenJij.nu eerste dagen in udaipur - Reisverslag uit Sittard, Nederland van carla en marcel mofers en snijder - WaarBenJij.nu

eerste dagen in udaipur

Door: M+J

Blijf op de hoogte en volg carla en marcel

30 September 2015 | Nederland, Sittard

na een lange reisvan 24 uur en een heftige landing zijn wij eindelijk in Udaipur. Op weg naar de stad hebben wij meteen een grote school bezocht ( 550 kinderen ) een openbaring zoals alles. Op de autoweg wandelen mensen, koeien, honden en kamelen. Het was niet een cultuurshock maar tig keer anders dan verwacht Gisteren en vandaag 5 scholen bezocht, Engelse les, qymnastiek en Nederlandse liedjes met de kinderen gedaan. Jaq heeft uren gemeten, spullen gekocht ( boor, materialen en hout) hij gaat leslokalen? herinrichten en houtbewerking doen met kinderen. Wij zijn heel lief door allerlei vrienden van Elma opgevangen en worden door hen in de watten gelegd, zijn opgenomen in hun families, steeds bij hun thuis eten enz. Ik ga vanmiddag naar openbaar zwembad en start morgen met kinderen van vrienden een zwem try-out, vrijdag met schoolkinderen.
al met al de eerste 2 dagen zijn veel tekort om alles te verwerken. De foto' s zal Jaq straks of anders morgen plaatsen om jullie een kleine impressie te geven hoe het leven hier is ( 200 jaar terug in de tijd )
Jaq en Marcel

• 30 September 2015 - 10:19

Els:

Dank jullie wel voor het mooie reisverslag! Zo reizen we een beetje met jullie mee en kunnen visualiseren hoe het daar is. Het is echt voor ons een andere planeet! We missen alleen de reuk, want dat is ook een groot verschil met hier. Alles ruikt daar anders. Jongens veel succes met jullie missie! Het gaat jullie lukken! Vergeet vooral niet om ook plezier te maken!
    Veel liefs van Els

• 30 September 2015 - 20:45

Karin En Bèr:

Leuk verslag.
    De kop is er af en het echte werk kan beginnen.
    Aan de (school) slag nu en het timmeren kan beginnen.
    De kinderen zullen het vast naar de zin hebben doordat ze andere dingen gaan doen dan anders.
    Veel plezier bij het uitvoeren van jullie plannen.
    K&B

• 30 September 2015 - 22:55

Yvonne:

Hallo,

Het zal niet meevallen de eerste dagen.
    Gewend raken aan het klimaat, hygiëne en oh zoveel meer !
    Zo te lezen heel wat werk aan de winkel.
    Jullie vervelen je daar niet, zo te lezen !

Succes gewenst !

Groetjes

Yvonne

• 01 Oktober 2015 - 20:47

Rachella:

Hoi Marcel,

fijn dat jullie goed zijn aangekomen. En heel leuk om te volgen wat jullie allemaal meemaken.
    Ik ben benieuwd hoe het zwemles geven je daar bevalt!

Groetjes,
    Rachella