sponsors - Reisverslag uit Sittard, Nederland van carla en marcel mofers en snijder - WaarBenJij.nu sponsors - Reisverslag uit Sittard, Nederland van carla en marcel mofers en snijder - WaarBenJij.nu

sponsors

Door: marcel

Blijf op de hoogte en volg carla en marcel

15 September 2015 | Nederland, Sittard

Wij hadden onze voorgenomen reis en komende werkzaamheden niet kunnen realiseren zonder een hele grote groep sponsoren.
graag wil ik deze vermelden, vergeet ik iemand laat het mij weten via reactie op dit verslag.
INTERTEK; Anita Heymann heeft ons reeds vorig jaar bij haar bedrijf voorgedragen als een van de goede doelen. Intertek houdt op hun Kerstviering een inzameling voor een goed doel. Mede dankzij de inzet van Anita zijn wij vorig jaar uitverkoren en hebben een heel mooi bedrag mogen ontvangen.
Marlies ( inzameling op haar 65 ste verjaardag ) Jacques en Marcel via vrijwilligersbijdrage. Onze Nordic Walking wandelclub ( op allerlei manieren ) Dees :heeft voor ons teksten en pictogrammen ontworpen, welke wij in India gaan gebruiken.
Zwembaden; Otterveurdt, de Nieuwe Hateboer, Mosaqua, De Haamen, De Bronspot en Roerdalen, dit is gebeurd via een geldelijke bijdrage of zwembandjes ( 2 koffers vol). Aparte vermelding voor dr'Pool hier is een grote inzamelingsactie geweest onder personeel en bezoekers.
Verder natuurlijk, vrienden, kennissen ,familie en mensen die ons doel gaarne wilden steunen.

Natuurlijk onze, en namens de kinderen in India, DANK.

Wat wij doen en er wat met jullie bijdrage gebeurt kunnen jullie op deze site volgen.

dikke knuffel en kus.
Marlies, Carla, Jacques en Marcel.

• 17 September 2015 - 12:03

Inie Pieters:

Hallo Marlies, Carla, Jacques en Marcel

Leuk deze manier om jullie straks te volgen, zo delen we een klein deel van jullie reis.
    Ik verheug me op de "verslagen" en wens jullie alvast een hele goede reis en vooral veel plezier !!
    Partage de richesses de coeur !!

Groetjes

Inie